Tag: mobifi | digi

MAIN-MAIN PULAK DIGI NIE…

MAIN-MAIN PULAK DIGI NIE…

Aiks…apa pulak yang tak kena dengan mobifi digi ana nie…tiba-tiba pulak tak boleh nak “on” pastu tak detect pulak tu bila nak caj mobifi nie….takkan lah rosak pulak kot…ana baru je guna 4 bulan…bayar pun baru 2 bulan… Jadi nak tak nak malam-malam macam nie terpaksalah ana gerak ke center digi kat sunway pyramid…sebab kat…

Read More Read More

1,281 total views, no views today

Pin It on Pinterest