Tag: kisahku

Cinta 3 Hari

Cinta 3 Hari

Aku bukanlah seorang penulis yang baik sehingga mampu menerbitkan sebuah cerita bagi sebuah buku, maka aku mula coretkan kisahku di helaian blogku ini. Cinta 3 hari, cinta yang mana rasanya dihambarkan oleh setiap pasangan suami isteri di muka bumi ini. Cinta yang mana dikongsi antara 2 kekasih yang paling mencintai kerana Allah. Cinta ini hadir…

Read More Read More

2,199 total views, no views today

Entry Pertama Tahun 2016

Entry Pertama Tahun 2016

Hari ini dah masuk hari keempat tahun 2016 tapi baru ana nak menulis satu entry je. Nampak sangat kemalasan yang menjelma dalam diri ana walhal ada je banyak cerita yang ana ingin kongsikan dengan anda semua. Kebiasaannya pada awal-awal tahun macam nie ramai blogger akan menceritakan azam baharu mereka pada 2016 nie. Apa azam dia…

Read More Read More

2,448 total views, no views today

Happy 2nd anniversary

Happy 2nd anniversary

Tanggal 28 Disember 2013 telah menemukan dua insan untuk diikat sebagai suami isteri. Masa tu degupan jantung hanya Allah yang tahu kerana aku akan mengambil alih tanggungjawab untuk memimpin diri seseorang insan bergelar isteri. 10 bulan selepas kami diijab kabul, kami terima berita yang amat mengembirakan apabila kau isteriku disahkan mengandung. Bermacam-macam tips berguna cuba…

Read More Read More

1,148 total views, no views today

BILA TERSALAH ERTI…

BILA TERSALAH ERTI…

Kejadian nie berlaku semasa ana dalam perjalanan ke tempat kerja…macam hari-hari kebiasaanya ana akan menunggang motor  untuk ke tempat kerja seperti biasa…namun tiba-tiba ada sebuah motorsikal memotong ana secara merbahaya dan cuba menganjing ana dengan memulas trottle… Semasa dia tengah sedap menganjing ana, ana ternampak sesuatu benda terjatuh daripada seluar beliau….rupa-rupanya yang terjatuh tu dompet…

Read More Read More

788 total views, no views today

NAMAKU BUKAN ANA

NAMAKU BUKAN ANA

Assalammualaikum semua…alhamdulillah dah selesai pun tarawikh malam pertama…hehehe…namaku bukan ana namun semakin hari semakin ramai yang panggil ana nie dengan panggilan ana… Bukan sahaja kat facebook je ana ingat rupanya kat masjid pun ada ngak yang panggil ana…nie lah akibatnya kalau letak nama kat facebook ana zarin,kalau kat blog pulak ana muslim Habis semua ingat…

Read More Read More

1,075 total views, 2 views today

Pin It on Pinterest