Tag: cinta

3 Tahun Mencintaimu

3 Tahun Mencintaimu

3 Tahun Mencintaimu Terasa seperti semalam baru ku kenali dirimu Terasa seperti baru semalam aku ungkapkan lafaz sakinah buatmu Hari nie genap 3 tahun bersamamu Banyak suka dan duka telah dilalui bersama Adakala kau merajuk Adakala tu aku pula yang merajuk Tapi itu semua bukan untuk saja-saja Tapi hanya sekadar menarik perhatian Hari nie dah…

Read More Read More

1,926 total views, no views today

Cinta Satu Peperangan

Cinta Satu Peperangan

Cinta boleh dikaitkan sebagai satu medan peperangan. Di dalamnya pasti penuh pancaroba dan ujian untuk menakluk sebuah istana hati yang hanya akan dimenangi oleh seorang pejuang di dalam medan cinta. Cinta Satu Peperangan Pernahkah kekasih yang anda impikan rupa-rupanya ada insan lain juga menaruh perasaan sama kepadanya. Dan paling sadis lagi insan tersebut adalah sahabat…

Read More Read More

1,070 total views, no views today

Kali Pertama Melihat Sidia

Kali Pertama Melihat Sidia

Cinta itu indah. Indah itu cinta. Ianya saling melengkapi sehingga terjadinya sebuah keindahan di dalam kehidupan berumah tangga. Dan keindahan itu seolah-olah menjadi kenyataan apabila melihat sidia. Kali Pertama Melihat Sidia Saat pertama bertentang mata dengan sidia, terasa seolah-olah nafasku berhenti, dengupan jantung mula berdengup dengan kencang. Apakah makna semua ini? Adakah pintu hatiku mula…

Read More Read More

1,158 total views, no views today

BILA SIDIA MERAJUK…

BILA SIDIA MERAJUK…

Setiap daripada kita sudah pastinya mempunyai perasaan cinta didalam diri mereka…sudah pastinya bila ada perasaan cinta maka adalah pasangan hidup,boyfriend girlfriend dan seumpama dengan mereka… Setiap perhubungan pasti akan ada pergaduhan didalamnya.. sedangkan adik beradik pun bergaduh inikan pula suami isteri…namun apakah yang anda akan lakukan bila sidia merajuk… Terutama yang kuat merajuk nie sudah…

Read More Read More

748 total views, no views today

PERMATA YANG DICARI

PERMATA YANG DICARI

Setiap manusia di alam nyata nie tentu mengimpikan pasangan yang terbaik buat diri mereka….tak kiralah laki ke perempuan ke..semua nak cari yang terbaik kan… Sebab kita nak kawen bukan sejam dua kan ataupun sehari dua hari je tapi nak kawen tuk selama lama lama nya…kan….bukan sampai anak cucu tapi sampai ke jannah… Kita nak cari…

Read More Read More

693 total views, no views today

cinta vs sahabat

cinta vs sahabat

Balik-balik  dari kelas je terus, teringat kat blog aku nie,yelah baru lagikantu yag kemaruk…hahahahaAri nie aku ingat nak wat cite tentang cinta vs sahabat,mana yang korang rasa patut di utamakan. Dulu pernah ngak aku discuss benda nie dengan awek aku,macam-macam jawapan aku dapat,ada yang cakap cintalah, ada yang cakap sahabat.hehehe Sebelum pergi jauh,korang tahu ke…

Read More Read More

853 total views, no views today

Pin It on Pinterest