OH WIRELESS

OH WIRELESS

Argh…..tensionya ngan wireless nie….apasal lak tak leh detect, isk3….hrm nak update pun tak dapat..tapi Alhamdulillah dah ok pun,nielah akibat tak nak guna brodband.hehehe…tapi bukan tak nak guna, ana kenalah saving ngak sebab duit PT pun lambat gila nak masuk, dah pecah pala pikir pasal duit nie.huhuhuhu…. aiks tadi cakap pasal wireless, macam manalah boleh  terpesong…

Read More Read More

762 total views, no views today

MEETING OH MEETING

MEETING OH MEETING

Salam ukhuwahfillah, eemm…nape ea tibe2 ana nak cakap pasal meeting? Ana pun tak tahu.hehehe..tapi ana yakin bahawa ramai kat sini pun pernah terlibat ngan meeting yang agak formal ngak lah an? hehehe. ana paling menyampah sekali bila orang ajak gi meting tapi tak pegi dah tanggungjawab jadi nak tak nak terpaksalah pergi walau badai datang…

Read More Read More

848 total views, no views today

PEMUDA PEMUDI

PEMUDA PEMUDI

Pemudakaulah harapan agama , bangsa, dan negarabakal menjana kepimpinan akan datangmenempuh hidup dengan penuh ona cabaran Pemudikau hadir untuk menguatkan hati pemudamenaikkan semangat untuk terus majumegah berdiri bersama pemuda Wahai pemuda,Wahai pemudikukuhkanlah dirimu dengan imankuatkan ukhuwahmu dengan jemaahikhlaskan hatimu untuk berjuang selimutkanlah dirimu dengan zikrullahlengkapkan pakaianmu dengan kitabullahsinari wajahmu dengan sunnahtullahagar kau menjadi insan terbaik…

Read More Read More

774 total views, no views today

MARAH

MARAH

Marahmengapa kau harus adaada ketika hadir hingga punah segalamembuat atie yang gembira berubah kepada masam Marahselalu benar kau menghantui hati2 kecilmembuat kawan menjadi musuhmembuat kekasih menjadi putusmembuat mempelai bercerai berai Adakah kau suka akan semua inimembuat hati menjadi sengsarajangan marahjangan….aku takut ia akan memakan diribuat seluruh makluk yang mempunyai hati dan perasaan…. 4,615 total views, 5 views…

Read More Read More

4,615 total views, 5 views today

CINTA

CINTA

setiap makhluk ciptaan Allah di muka bumi ini begitu teruja dengan sebuah percintaan.tidak kiralah cinta hamba,cinta akan tuhannya mahupun cinta akan hartanya…namun apakah cinta kita kerana Allah ataupun cinta yang di sandarkan ini adalah cinta kerana hawa nafsu,ana pun kadang-kadang menjadi pening adakah cinta ana ini berdasarkan cinta kerana Allah ataupun cinta kerana hawa nafsu???semakin…

Read More Read More

1,094 total views, no views today

Orange Caramel

Orange Caramel

                                                            ORANGE CARAMEL Orange Caramel merupakan sebuah group baru yang telah hadir mewarnai dunia hiburan korea.Grup yang diangotai oleh tiga anak gadis yang kiut miut ini berpangkalan…

Read More Read More

726 total views, no views today

AHAD DATANG LAGI

AHAD DATANG LAGI

Hari Ahad datang lagi menemani keheningan hari yang penuh kebosanan di dalam hati pelajar ipt sepertiku iniyang banyak di habiskan dengan tido je.hehehehe…Narmun ku pasti,hari-hari begini ngaklah ramai kaple pergidating tak kiralah kat mid ke?Times ke?janji dapat natap muka bf and gf dieorang puas-puas… Kalau aku memang hari macam nie tido jelah,pas dhuha tido sampai…

Read More Read More

949 total views, no views today

NEGERIKU TERCINTA…….

NEGERIKU TERCINTA…….

Negeri Sembilan merupakan sebuah negeri yang terdapat di bumi bertuah,Malaysia.merupakan negeri yang kelima terkecil di Malaysia dengan mempunyai bilangan penduduk ketiga terkecil dengan anggaran seramai 1,033013 orang penduduk berbanding keseluruhan penduduk di Malaysia.mempunyai sistem beraja yang di kenali sebagai Yang Dipertuan besar, diikuti oleh empat orang undang yang mengetuai Sungai Ujong, Rembau , Tampin dan…

Read More Read More

947 total views, no views today

translation midnight sun song

translation midnight sun song

Has everything ended? My heart has stoppedEverything melted away in my eyes without any flamesPlease don’t go, hanging on the edge of a cliff, you’re breaking me apartLove will die, such a thing as love will endI can withstand it, I’ll forget someone like youerase you, erasing you who is cruel, I want to forget…

Read More Read More

999 total views, no views today

i’ll be back for you

i’ll be back for you

I’ll be back, you’re going to look for me again. I’ll come back thenBecause there is no one who can love you as much as I do What do I do if you’re like this all of a sudden, what the hell am I supposed to doHow can you be like this, I believed you…

Read More Read More

840 total views, no views today

Pin It on Pinterest