PALESTIN

PALESTIN

Indahnya bumi Palestinbumi gugurnya mujahidbumi tumpahnya darah jihadbumi menyaksikan kekecaman duniatanpa belas kasihan Palestin oh Palestinizinkanlah kami datang padamubersama menumpah darah di bumi sucimenghunus senjata menegakkan panji Islammenjadi bukti ketakwaan Kaulah kiblat pertamatanah suci umat islamal-Agsa di dalammakin hari makin sampai ke penghujungdirosakkan oleh tangan-tanganmanusia syaitan yang takkan pernah serik Ayuh pemuda, ayuh pemudiayuh pak…

Read More Read More

991 total views, no views today

TENSIONYA……………………..

TENSIONYA……………………..

Argh…….tensionya kepala ana nie, pas satu,satu benda berlaku…..Ya Allah permudahkanlah hambamu ini……hrm nak mengeluh tak boleh lak, nanti tak bersyukur namanya tapi inilah nasib ana yang insyaAllah akan ada ganjaranya nanti….minggu nie sebenarnya ana kena arrange sebuah program kursus jenazah kepada ahli bsmm cabang kolej ana, tapi masalahnya bermula apabila program yang sepatutnya diadakan pada…

Read More Read More

771 total views, no views today

SOLAT

SOLAT

Solathari ini sekali lagi kita bertemumengikat janji lima kali dalam seharimenjadi penghubung kasih pada Illahi Solatkau begitu istimewamenjadi penghulu segala amalanumat nabi junjugan Kaulah penentu hala tuju insanke arah cinta dan kasih kepada Tuhanmenjadi pemangkin insan menjadi insan rabbanimenjadi pelindungdari nafsu dan syaitan yang hinakaulah penyelamat anak adam di bumi dan akhirat 788 total views, no…

Read More Read More

788 total views, no views today

OH WIRELESS

OH WIRELESS

Argh…..tensionya ngan wireless nie….apasal lak tak leh detect, isk3….hrm nak update pun tak dapat..tapi Alhamdulillah dah ok pun,nielah akibat tak nak guna brodband.hehehe…tapi bukan tak nak guna, ana kenalah saving ngak sebab duit PT pun lambat gila nak masuk, dah pecah pala pikir pasal duit nie.huhuhuhu…. aiks tadi cakap pasal wireless, macam manalah boleh  terpesong…

Read More Read More

814 total views, no views today

MEETING OH MEETING

MEETING OH MEETING

Salam ukhuwahfillah, eemm…nape ea tibe2 ana nak cakap pasal meeting? Ana pun tak tahu.hehehe..tapi ana yakin bahawa ramai kat sini pun pernah terlibat ngan meeting yang agak formal ngak lah an? hehehe. ana paling menyampah sekali bila orang ajak gi meting tapi tak pegi dah tanggungjawab jadi nak tak nak terpaksalah pergi walau badai datang…

Read More Read More

926 total views, no views today

PEMUDA PEMUDI

PEMUDA PEMUDI

Pemudakaulah harapan agama , bangsa, dan negarabakal menjana kepimpinan akan datangmenempuh hidup dengan penuh ona cabaran Pemudikau hadir untuk menguatkan hati pemudamenaikkan semangat untuk terus majumegah berdiri bersama pemuda Wahai pemuda,Wahai pemudikukuhkanlah dirimu dengan imankuatkan ukhuwahmu dengan jemaahikhlaskan hatimu untuk berjuang selimutkanlah dirimu dengan zikrullahlengkapkan pakaianmu dengan kitabullahsinari wajahmu dengan sunnahtullahagar kau menjadi insan terbaik…

Read More Read More

829 total views, no views today

MARAH

MARAH

Marahmengapa kau harus adaada ketika hadir hingga punah segalamembuat atie yang gembira berubah kepada masam Marahselalu benar kau menghantui hati2 kecilmembuat kawan menjadi musuhmembuat kekasih menjadi putusmembuat mempelai bercerai berai Adakah kau suka akan semua inimembuat hati menjadi sengsarajangan marahjangan….aku takut ia akan memakan diribuat seluruh makluk yang mempunyai hati dan perasaan…. 5,363 total views, 1 views…

Read More Read More

5,363 total views, 1 views today

CINTA

CINTA

setiap makhluk ciptaan Allah di muka bumi ini begitu teruja dengan sebuah percintaan.tidak kiralah cinta hamba,cinta akan tuhannya mahupun cinta akan hartanya…namun apakah cinta kita kerana Allah ataupun cinta yang di sandarkan ini adalah cinta kerana hawa nafsu,ana pun kadang-kadang menjadi pening adakah cinta ana ini berdasarkan cinta kerana Allah ataupun cinta kerana hawa nafsu???semakin…

Read More Read More

1,253 total views, 5 views today

Orange Caramel

Orange Caramel

                                                            ORANGE CARAMEL Orange Caramel merupakan sebuah group baru yang telah hadir mewarnai dunia hiburan korea.Grup yang diangotai oleh tiga anak gadis yang kiut miut ini berpangkalan…

Read More Read More

796 total views, no views today

AHAD DATANG LAGI

AHAD DATANG LAGI

Hari Ahad datang lagi menemani keheningan hari yang penuh kebosanan di dalam hati pelajar ipt sepertiku iniyang banyak di habiskan dengan tido je.hehehehe…Narmun ku pasti,hari-hari begini ngaklah ramai kaple pergidating tak kiralah kat mid ke?Times ke?janji dapat natap muka bf and gf dieorang puas-puas… Kalau aku memang hari macam nie tido jelah,pas dhuha tido sampai…

Read More Read More

1,042 total views, no views today

Pin It on Pinterest