Category: Artis

KPI : Pilih Kasih Atau Penilaian Sebenar

KPI : Pilih Kasih Atau Penilaian Sebenar

Setiap tahun pastinya akan ada penilaian tahunan yang akan dilakukan oleh majikan terhadap setiap para pekerjanya, tak kiralah yang berkerja dengan kerajaan mahu pun yang berkerja swasta. Markah KPI atas dasar apa?? Namun adakalanya terlintas dalam fikiran ana nie samada markah KPI yang diberikan oleh pegawai ataupun orang atas jabatan kita memberikan markah kepada kita…

Read More Read More

1,368 total views, no views today

I’ll Be Your Man – BTOB

I’ll Be Your Man – BTOB

I’ll be your man Romanization Girl I don’t know where you are But if you can hear my prayer give me one last shot neul sog-eulo manhaessdeon ma-eum-eulo malhaessdeon naui ganjeolhaessdeongidoleul jeo kkamkkamhan haneul-e nan nado moleuge ib bakk-eulo neoleulgido haess-eo jebal hanbeonman gihoeleuldallago Please don’t leave me alone I can’t breathe no more jebal…

Read More Read More

968 total views, no views today

Sinopsis Goblin Drama Korea

Sinopsis Goblin Drama Korea

Rasanya agak lama juga ana tak layan cerita-cerita Korea nie… tapi baru-baru nie ada satu cerita yang dikatakan agak best untuk dilayan sehingga viral jugalah cerita nie dekat laman media sosial. Goblin Buat Aku Terjebak Kembali Dengan Drama Korea Sekali layan satu episod drama Goblin terus buat ana rasa nak layan episod seterus dan seterusnya…

Read More Read More

2,147 total views, 7 views today

OST Lara Cinta Ameena, Segalanya Haqiem Rusly

OST Lara Cinta Ameena, Segalanya Haqiem Rusly

Serius, sebelum ini ana tak tahu langsung mengenai lagu segalanya dan penyanyi asal kepada lagu yang menjadi soundtrack cerita Lara Cinta Ameena yang tengah meletup kat TV3 tu… Pada mulanya ana ingat yang lagu nie nyanyian Hafiz Shuib sebab suara dieorang nie memang dah seakan-akan sama pula… Lirik Lagu Segalanya Haqiem Rusly Hampir pernah ku…

Read More Read More

1,281 total views, no views today

Kerana SRK Universe Malaysia, Aku Terjebak Akhirnya

Kerana SRK Universe Malaysia, Aku Terjebak Akhirnya

Kalau ikutkan ana tak pernah pun layan cerita-cerita bollywood di pawagam. Dan ini merupakan kali pertama ana layan bollywood di pawagam, itupun rasanya agak terlewat juga dah untuk melayan cerita Dilwale ini. Dan tak sangka sebenarnya yang ana dan isteri akhirnya terjebak dengan Dilwale, maklumlah setiap kali isteri ana ajak untuk tengok Dilwale pasti ada…

Read More Read More

2,212 total views, no views today

Pin It on Pinterest