Jus Asam Kunyit Madu (JAKM) Bukan Sekadar Kunyit

Jus Asam Kunyit Madu (JAKM) Bukan Sekadar Kunyit

Rasanya ramai yang mengetahui mengenai khasiat js kunyit sehinggakan ianya amat baik untuk diamalkan oleh wanita terutamanya ibu yang lepas melahirkan cahaya mata.

Tapi rasanya tak ramai yang tahu Jus Kunyit nie sebenarnya juga amat sesuai di amalkan oleh kaum lelaki macam ana nie.hehehe.

Jus Asam Kunyit Madu (JAKM) bukan sekadar kunyit.

Baru-baru ini ana telah diperkenalkan mengenai Jus Asam Kunyit Madu ataupun JAKM nie daripada seorang sahabat ana. Ana pun cubalah kerana kebelakangan nie badan ana agak kurang bermaya. Dan selepas mengamalkannya sehari Alhamdulillah badan mula rasa segar je..hilang semua kepenatan apabila bangun pada waktu pagi.

Kalau korang nak tahu  JUS ASAM KUNYIT MADU (JAKM) Dihasilkan secara Homemade oleh Forren Secret. Dan yang pastinya ianya bukanlah jus kunyit semata macam mak bidan atau dalam jawanya embah dukun selalu buat tu. Jus khasiat ini diperbuat daripada bahan-bahan yang semestinya memberi kesan yang positif terhadap tubuh badan kita. Bahan-bahan yang terdapat dalam Jus Asam Kunyit Madu ni adalah seperti Ibu Kunyit, Asam Jawam Halia, Temukunci, Habbatussauda, Saffron, Madu dan juga Gula Melaka. 

Khasiat yang boleh diperolehi dengan JAKM ini yang korang perlu tahu

Tapi ana ada sedikit amaran, jus nie cuma kena minum 60ml siang dan 60ml malam. Jangan pula korang terus nak terjah minum sampai habis sebotol pula. Ana bagi amaran nie bukan apa sebab ana pun sampai dah nak habis sebotol masa nak minum jus khasiat nie sebab sedap sangat bagi ana.hehehe.

Harga untuk Jus Asam Kunyit Madu hanyalah RM12.00 sebotol. Sebotol JAKM mempunyai +/- 360ml .

Kepada sesiapa yang teringin nak cuba air Jus Asam Kunyit Madu ni boleh lah hubungi nombor yang tertera dan juga layari laman media sosial di bawah:

Puan Azrina

+6019-3828369

Instagram:

https://www.instagram.com/i.am.anirza

Facebook:

https://www.facebook.com/jusasamkunyitmadu

 

1,748 total views, 28 views today

7 Replies to “Jus Asam Kunyit Madu (JAKM) Bukan Sekadar Kunyit”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This