Nak Pergi Stadium Tengok Bola Tapi Isteri Tak Bagi? Ini Yang Korang Perlu Lakukan

Nak Pergi Stadium Tengok Bola Tapi Isteri Tak Bagi? Ini Yang Korang Perlu Lakukan

Lelaki dan bola sepak begitu sukar untuk dipisahkan. Dan rasanya memang kebanyakkan lelaki dan rasanya sekarang nie perempuan pun berlumba-lumba nak menyaksikan bola sepak secara siaran langsung di stadium walaupun ada siaran yang dipancarkan melalui Televisyen.

Tapi tulah, bila pasukan dah tengah perform dan kawan-kawan sekerja berkobar2 nak menyaksikan perlawanan bola sepak di stadium tapi bila tanya isteri dia tak izinkan pula.

Kalau yang jenis isteri nak ikut pergi stadium rasanya tak adalah masalah sangatkan? Yang jenis tak minat bola nie tentu rasa susah je nak keluar lagi-lagi yang ada anak kecil nie.

Perkara Yang Boleh Dilakukan Apabila Isteri Tak Benarkan Turun Stadium


Korang pernah tak terfikir kadang kala isteri kita susah nak lepaskan kita pergi stadium layan bola?

Kadamg-kadang nie kalau dia tak benarkan kita pergi tu tentu ada something yang kita lakukan sampaikan terlalu sukar untuk melepaskan kita pergi.

Cara nak mengatasinya sebenarnya senang je. Jika korang dalam situasi begini, perkara pertama korang perlu lakukan adalah kurangkan bermain smartphone semasa bersama dengan sidia, masa yang ada tu cuba korang luangkan masa untuk berbual bersama isteri kita.

Selain itu, cuba ringan2kan tangan untuk membantu isteri kita menguruskan rumah kita. Kesian isteri kita nak menguruskan rumah, nak berkerja lagi nak uruskan anak dan juga kitakan?

InsyaAllah kalau korang buat 2 benda nie tentu isteri korang bagi punyalah pergi tengok bola di stadium.

1,083 total views, 5 views today

One Reply to “Nak Pergi Stadium Tengok Bola Tapi Isteri Tak Bagi? Ini Yang Korang Perlu Lakukan”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This