Perkara Yang Paling Dirisaukan Bila Pulang Ke Kampung

Perkara Yang Paling Dirisaukan Bila Pulang Ke Kampung

rumah kampung

Pulang ke kampung halaman berjumpa dengan sanak saudara, ibu bapa dan adik beradik pastinya sesuatu yang amat menyeronokan bagi kita. Namun ada sesuatu perkara yang merisaukan ana apabila pulang ke kampung halaman.

Apa yang merisaukan ana? Soalan bila nak kahwin? Alhamdulillah dah kahwin pun.. soal anak? Rasanya tu tak lagi sebab mereka pun tak nak bagi kitaorang rasa kesedihan akan kehilangan…

Jadi apa yang mengusarkan hati ana nie, bila pulang ke kampung? Rasanya bukan ana seorang je yang gusar, mungkin ramai yang rasa apa yang ana rasakan ini….

Perkara yang paling merisaukan ana ialah apabila pulang ke kampung pasti ana agak sukar untuk mengawal permakanan ana, apa taknya balik ke kampung bukannya selalu, sudah semestinya rindu akan masakan daripada ibunda tersayang… makan pun takkan sepinggan je kan, pastilah berpinggan-pinggan… tak gitu juga korang? Hehehe

939 total views, 5 views today

One Reply to “Perkara Yang Paling Dirisaukan Bila Pulang Ke Kampung”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This