Cabaran7Hari InstaBlog EFGKBBA | Apa Yang anaZarin Selalu Cari Dalam Freeze

Cabaran7Hari InstaBlog EFGKBBA | Apa Yang anaZarin Selalu Cari Dalam Freeze

Nak tahu tak apa yang anaZarin selalu cari dalam freeze? Cabaran7hari memasuki hari keempat dah, jap je rasanya kan? Dan hari ini ana nak sharelah sikit ngan korang semua benda yang selalu ana cari apabila buka freeze kat rumah ana nie.
Dan yang ana cari adalah :
Dapat teka tak apa yang ana cari dalam freeze tu? Dia sejenis buah yang elok dimakan oleh kita. 
Ana bukanlah pengemar epal hijau sebenarnya tapi yang ana gemar adalah jus epal hijau. Hehehe

769 total views, 2 views today

8 Replies to “Cabaran7Hari InstaBlog EFGKBBA | Apa Yang anaZarin Selalu Cari Dalam Freeze”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This