Cabaran7Hari InstaBlog EFG KBBA | Gadget Tercinta

Tak sangka betul sekejap je dah seminggu bulan oktober nie kan? Tup tap tup tap hari nie hari terakhir cabaran7hari instablog Efg KBBA nie. Dan hari terakhir nie pula mengenai Gadget tercinta pula.

Kalau cerita pasal gadget nie, ana nie boleh dikategorikan sebagai seorang yang tak mempunyai banyak gadget. Yang ada pun cuma 2 barang je.

Gadget tercinta anaZarin adalah jeng..jeng..jeng

Samsung A5
Walaupun harganya boleh dikatakan murah dan tidak mendapat tempat di hati para pengemar smartphone, tetapi samsung a5 nie banyak jasanya pada kehidupan ana. Kalau korang nak tahu ana setiap hari update blog gunakan smartphone nie lah.
Ipad Air nie pula ana sayang juga sebab nie antara salah satu gadget yang ana perlu gunakan di dalam kerja sehari-harian ana sebagai ejen Takaful. 

Dua-dua gadget nie menjadi antara barang yang paling ana sayang kerana banyak jasanya di dalam kehidupan sehari-harian ana.

Jika korang tertinggal untuk baca pasal cabaran 7 hari ana yang lain. Korang boleh baca di sini


Tamat sudah cabaran7hari.


704 total views, 3 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

4 thoughts on “Cabaran7Hari InstaBlog EFG KBBA | Gadget Tercinta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.