Ultras Malaya Beraksi di Stadium Shah Alam

Ultras Malaya Beraksi di Stadium Shah Alam

Pada 08 september 2015 Malaysia telah menentang pasukan Arab Saudi di Stadium Shah Alam. Pasukan Malaysia seperti kebiasaannya beraksi secara bertahan pada separuh masa pertama.
Namun begitu, Malaysia berjaya juga menjaringkan gol pada minit ke 69 apabila Safiq Rahim berjaya menjaringkan gol pendahuluan. Tapi tak payah tunggu lama pastu Arab Saudi gol kan gol penyamaan dan gol pendahuluan yang kurang 5 minit je rasanya. Tipikal Malaysia katakan.
Ultras Malaya Beraksi di Stadium Shah Alam
Tapi pastinya yang menarik perhatian adalah pada minit ke 88 apabila ultras Malaya berjaya memberhentikan permainan selepas membaling suar ke tengah padang. Polis dan FRU yang ramai pun tak boleh nak bendung benda nie.hehehe

Tapi ana respek juga dengan ultras Malaya sebab tanpa dieorang rasanya pemimpin-pemimpin dalam persatuan bola sepak yang berkelana kat Kelana Jaya tu tak buka mata, asyik fikir wang yang banyak je dalam wisma tu. Jadi tunggu apalagi bubar je kabinet persatuan tu.

949 total views, 2 views today

2 Replies to “Ultras Malaya Beraksi di Stadium Shah Alam”

  1. negatifnya memalukan negara la…

    tapi jgn cakap ultras tak payung…. heheh… sebenarnya tu nak tunjuk sekian lama rasa marah yg dipendam berdekad2….. org yg duduk di fam bukan tahu sal bola pun… politiking jer lebey…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This