RANKING PASUKAN FUTSAL LELAKI MALAYSIA

RANKING PASUKAN FUTSAL LELAKI MALAYSIA

Pasukan futsal Malaysia boleh dikatakan sebagai salah satu pasukan yang kuat di Asia selepas berjaya menundukkan pasukan Arab saudi dalam perlawanan persahabatan baru-baru ini.

Bukan sahaja pasukan lelaki, pasukan perempuan juga semakin menunjukkan peningkatan selepas menewaskan pasukan Hong Kong dan Uzbekistan di dalam peringkat kumpulan AFC Championship dan akan beraksi di Separuh Akhir hari ini menentang pasukan Jepun.

Namun begitu, tahukah anda di manakah ranking terkini pasukan futsal negara yang mana tidak mendapat liputan sangat berbanding sukan bola sepak.

Ranking terkini futsal Malaysia

Futsal

Ranking futsal Malaysia di Asia berada di ranking ke 14 dan ranking dunia terletak pada ranking 64 dunia. Syabas team Malaysia


1,200 total views, 2 views today

3 Replies to “RANKING PASUKAN FUTSAL LELAKI MALAYSIA”

  1. hehe. PG tak berapa nak update pasal bola ke futsal ni 🙂
    tengok je tahu. tu pun main tengok je. result bagai, tanya suami 😀 hahah.
    baby johnson untuk kamu! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This