Year: 2015

Menara Condong Teluk Intan

Menara Condong Teluk Intan

Pada mulanya tak terlintas pun akan berkunjung ke Teluk Intan kerana pada perancangan asal adalah ingin ke Pulau Pangkor. Tetapi kerana tiada tempat menginap maka kitaorang pun singgahlah ke Teluk Intan. Tapi sebenarnya memang kitaorang akan ke Teluk Intan juga, untuk menghadiri majlis pertunangan kepada sahabat isteri ana nie. Jadi alang-alang dah berada di Teluk…

Read More Read More

2,385 total views, no views today

Happy 2nd anniversary

Happy 2nd anniversary

Tanggal 28 Disember 2013 telah menemukan dua insan untuk diikat sebagai suami isteri. Masa tu degupan jantung hanya Allah yang tahu kerana aku akan mengambil alih tanggungjawab untuk memimpin diri seseorang insan bergelar isteri. 10 bulan selepas kami diijab kabul, kami terima berita yang amat mengembirakan apabila kau isteriku disahkan mengandung. Bermacam-macam tips berguna cuba…

Read More Read More

1,164 total views, no views today

DEMORA Menyerlahkan Kejelitaan Kulit Wajah

DEMORA Menyerlahkan Kejelitaan Kulit Wajah

Lelaki dan wanita pada abad 21 ini lebih memikirkan penjagaan kulit wajah. Rata-rata lelaki dan wanita ingin mempunyai wajah yang sihat dan segar. Begitu juga jika ditanyakan kepada diri ana. Apa Kata anazarin Selepas Menggunakan Demora Beauty Care Ana telah diberi peluang sendiri mencuba produk Demora Beauty Care ini. Selama 3 minggu ana mencuba produk…

Read More Read More

2,312 total views, no views today

Asyik Bola Je

Asyik Bola Je

Asyik bola je? Tak ada benda lain ke nak cerita? Tak bosan ke layan bola sepak 24 jam? 22 orang kejar 1 bola atas padang? Inilah persoalan yang terbit daripada seorang sahabat perempuan ana hari ini pada ana.  Apa yang ana nak katakan, lelaki dan bola sepak tidak dapat dipisahkan. Dan lelaki sanggup bangun tengah-tengah…

Read More Read More

1,323 total views, no views today

Senarai Pemenang Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 2015

Senarai Pemenang Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 2015

Anugerah Bola Sepak Kebangsaan telah diadakan saban tahun untuk mengiktiraf bakat pemain, pasukan dan juga penyokong dalam mengharungi Liga Malaysia musim 2015. Seperti dalam jangkaan ramai pihak, Johor Darul Takzim mengungguli dalam Anugerah ini apabila berjaya membawa pulang 7 daripada 17 kategori yang dipertandingkan. Berikut senarai keseluruhan penerima anugerah setiap kategori Anugerah Bola Sepak Kebangsaan…

Read More Read More

920 total views, no views today

Penaja Jersi Pasukan Liga Super 2016

Penaja Jersi Pasukan Liga Super 2016

Bahang kehangatan Liga Super 2016 sudah terasa bahangnya. Selain pasukan dalam persiapan mempersiapkan pasukan bagi menghadapi Liga Super 2016. Berikut senarai penaja utama jersi pasukan Liga Super Malaysia 2016 3,455 total views, no views today

3,455 total views, no views today

Sinopsis Drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku

Sinopsis Drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku

Drama terbaharu slot Lestary TV3 telah pun mengantikan drama baharu. Drama baharu yang juga diangkat daripada sebuah novel iaitu Cik Cinderella dan Encik Tengku. Senarai pelakon Drama Cik Cinderella Dan Encik Tengku Shukri Yahaya sebagai DanielZahirah Macwilson sebagai PuteriShah Iskandar sebagai AshrafPuteri Aishah sebagai ShaDato’ Eizlan Yusof sebagai En MegatAleeza Shadan sebagai Pn NorainiAida Khaleeda…

Read More Read More

1,563 total views, 3 views today

Alex Sah Ke JDT

Alex Sah Ke JDT

Azzamudin Akil ataupun lebih dikenali dengan panggilan Alex akhirnya menghuraikan mengenai masa depan beliau di Liga Malaysia 2016 apabila memilih Johor Darul Takzim (JDT) sebagai pasukannya musim hadapan. Keputusan yang dilakukan Alex pastinya mengejutkan ramai pihak kerana pemain ini sebelum dikaitkan untuk beraksi bersama pasukan Selangor. Difahamkan TMJ sendiri telah mengesahkan mengenai status pemain yang…

Read More Read More

1,489 total views, no views today

Biar Gambar Berbicara #15

Biar Gambar Berbicara #15

Gambar mengambil tempatnya untuk berkata-kata saat tangan terkelu untuk menaip bait-bait kata yang sukar diungkapkan. 1,284 total views, 2 views today

1,284 total views, 2 views today

Apa Nak Buat Kalau Belum Berjaya?

Apa Nak Buat Kalau Belum Berjaya?

Apa nak buat kalau belum berjaya? Renung kembali dan cuba muhasabah diri apakah yang kita lakukan yang menyebabkan kita masih lagi belum mencapai kejayaan. Selalunya jika kita inginkan kejayaan kita kunci utama adalah USAHA. Namun ada nilai tambah yang perlu dilakukan untuk mengecapi kejayaan. Antara perkara yang perlu buat kalau belum berjaya adalah :  bersyukur…

Read More Read More

1,621 total views, no views today

Pin It on Pinterest