PERKARA YANG WAJIB ADA PADA BLOGGER…

PERKARA YANG WAJIB ADA PADA BLOGGER…

Menjadi seorang blogger bukanlah sesuatu yang mudah seperti kebanyakan orang fikirkan…namun tidak sukar juga untuk menjadi seorang blogger yang berjaya walaupun ana belum lah boleh digelarkan sebagai seorang blogger yang berjaya…

Ada beberapa perkara yang wajib blogger ada untuk menjadi salah seorang blogger….hari ini ana akan sharekan sebanyak 2 perkara yang wajib ada pada seorang blogger…

Yang paling utama ialah minat… kalau tak ada minat macam manalah kita nak jadi blogger kan…kalau kita minat pasti kita akan seronok melakukannya…kalau tak minat dah sah2 kita tak seronok melakukannya…entah-entah jap je dah jemu..jadi tak pasal-pasal blog kita tu pun bersarang….

Yang kedua pula ialah rajin… yang nie wajib ada pada blogger sebab kalau kita malas dah sah-sah kita tak update blog kita…bahkan kita mungkin akan jadi malas untuk berblogwalking juga….rajin nie kira kena adalah pada seorang blogger yang inginkan kejayaan..tak gitu???

Ini dua benda yang ana boleh kongsikan kepada semua readers di luar sana yang ingin menjadi seorang blogger…..jika ada kekurangan  harap ditegur….

627 total views, 2 views today

2 Replies to “PERKARA YANG WAJIB ADA PADA BLOGGER…”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This