KERANA SEKEPING GAMBAR LAMA..

KERANA SEKEPING GAMBAR LAMA..

Baru-baru ini ana dan zaujah ada pulang ke kampung halaman ana…kerana sepwrti kelazimannya ana dan wife pasti akan pulang ke kampung sekali dalam sebulan…

Apabila sampai kat kampung nie perkara pertama yang wife ana nak sangat-sangat tengok adalah foto kahwin kakak ana…dan nak dijadikan cerita nie adalah satu foto yang menampakkan diri ana nie…

Opps sebelum pergi lebih jauh, ana lupa pulak nak cakap yang kakak ana berkahwin 4 tahun yang lepas jadi gambar nie memang gambar ana 4 tahun yang lalu lah ye…

Selepas tengok gambar ana tu, wife terus je cakap nak abang macam tu…nak abang kurus balik boleh tak??? ana tahu bukanlah dia nak sangat ana kurus macam dulu tu…tapi dia nak ana kurus sebab dia kecik ana pula besar…memang tak ok lah kan bagi dia…hehehe

496 total views, 3 views today

One Reply to “KERANA SEKEPING GAMBAR LAMA..”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This