BALIK KAMPUNG..OH..BALIK KAMPUNG

BALIK KAMPUNG..OH..BALIK KAMPUNG

Perjalanan jauh tak kurasa, kerna hati melonjak sama…oopps..ternyanyilah pulak kat dalam nie..mungkin semangat melampau-lampau nak balik kampung nie..hehehe..

Gaya ana macam lah kampung jauh sangat padahal dekat je kampung ana dengan subang nie..kampung ana dekat port dickson je pun…hahaha..tak sampai satu jam pun perjalanan…

Namun walaupun dekat keselamatan tetap kena jaga juga sebab kemalangan berlaku bukan ikut jarak pun kan???kadang-kadang nak pergi kedai depan rumah pun boleh berlaku kan?

Pape pun you all semua yang pulang ke kampung tu pandulah kereta dengan hati-hatinya…ingatlah ramai yang menantikan kepulangan di kampung halaman sana….salam aidil adha

297 total views, 3 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This