MENUNGGANG 20KM/H ATAS HIGHWAY

MENUNGGANG 20KM/H ATAS HIGHWAY

Ini kisah benar…bukan tipu semata-mata…hari khamis hari tu merupakan satu sejarah bagi ana sebagai rider apabila hanya mampu menunggang motorsikal ana 20km/h daripada highway NPE ke Lembah Subang…

Perkara nie berlaku kerana kepala spocket belakang motorsikal ana dah habis jadi rantai motorsikal da tak dapat bertaut sangat pada spocket tersebut….

Tapi Alhamdulillah ana berjaya sampai dengan selamat kerana walaupun bawa slow dengan jalan jam namun rantai motor ana tak putus…kalau selalu kes macam ana rantai motor pasti akan putus….

Jadi kat sini ana nak pesan check lah kenderaan anda sebelum memulakan perjalanan…bila berlaku atas highway dah payah kan????

553 total views, 3 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This