MAAF BAH, AKU BUKAN SABAHAN

Ingatkan perkara ini hanya berakhir di zaman universiti dan kerja lama je…tapi tak sangka pulak staf dekat tempat kerja baharu ana nie pun ingatkan ana orang Sabah…

Kalau sebelum nie ramai yang menyangkakan ana nie orang Sabah sebab wajah ana iras-iras orang di negeri yang terkenal dengan gunung Kinabalu tu…

Tapi yang kali nie memang lain dari yang lain, sebab dia ingat ana nie orang sabah sebab loghat percakapan ana nie macam orang sabah…dalam hati ana, bila masa lak ana nie pandai cakap sabah?? patutlah kebelakangan nie ramai cakap loghat nogori ana dah lain…sengau je bunyinya…

Tak apa lah orang sabah ke negeri ke ana tak kisah janji kita satu Malaysia dan sehati sejiwa..hehehe

855 total views, 3 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

6 thoughts on “MAAF BAH, AKU BUKAN SABAHAN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.