CUTI LAGI…

Pagi nie tentu ramai yang rasa susah je nak bangun tidur kan…lagi-lagi yang hendak pergi kerja tu kan??? Jangan malas-malas bangun cepat…nanti lambat lak ke tempat kerja…

Hari ini ana cuti lagi…saja je hendak merehatkan diri daripada kesibukan di tempat kerja…kalau nak difikirkan kerja tu tak akan habis….dia habis pun bila kita dah tak berkerja ataupun dah pencen….

Dulu ana paling susah hendak bercuti nie…walaupun kat kalendar cuti umum tapi ana tetap berkerja sampailah orang cakap kat ana bangla pun cuti lah…itulah rutin ana dahulu…kerja tak ingat dunia..

Hrm oklah ana nak sambung tidur dulu lah….jangan jeles ea??? dah2 pergi siap-siap…nanti bos marah lak sebab lambat…selamat berkerja…

542 total views, 6 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

One thought on “CUTI LAGI…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.