BRO, NAMPAK NO PLAT GUA TAK???

BRO, NAMPAK NO PLAT GUA TAK???

Aikss mana pula lah hilangnya nombor plat kereta persona ana nie??? pagi tadi tengok ada je…la ni dah tak ada lagi pula…takkan tercicir kot???

Hehehe..sebenarnya dah lama pun nombor plat ana nie patah tapi masih lagi tergantung dekat tempatnya…pagi tadi pun keluar tengok ada lagi kat tempatnya….dekat 2 bulan juga lah tengok ok je walaupun tercabut…

Mentang-mentanglah tuannya dah bergaji maka dia pun minta lah hak dia juga…pape pun kenalah ana tukarnya dengan segera sebelum pak polisi atau pak j terserempak dengannya…hehehe

600 total views, 3 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This