TERTINGGAL DI PEJABAT

TERTINGGAL DI PEJABAT

Semua orang selalu pasti excited bila mau pulang ke rumah selepas penat berkerja…macam tu lah ana time nak balik kerja….

Almaklumlah tak tido malam katakan jadi kepala asyik fikir bantal je untuk membalas dendam tak tidur di malam ari….

Seperti biasa ana akan menunggang moto kesayangan ana meredah arus highway…..tiba2 ana berasa seperti ada sesuatu yang tak kena pada ana masa tu…..

Rupa2nya pouchbag ana yang berisi dompet dan barang2 peribadi yang penting tak ada kat ana….pouchbag ana tertinggal di pejabat…nak patah balik memang tak lah sebab dah nak dekat ngan umah….

Harap2 tak kena roadblock lah nanti sebab ic dan lesen semua ada di dalam pouchbag tu….adui apalah yang bermain di fikiran nie….

481 total views, 2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This