BILA TOK KADI DATANG LEWAT

Rasanya sudah menjadi lumrah pengantin yang hendak dinikahkan menunggu tok kadi datang…kira tak ada hal lah tok kadi nak datang lambat kan???..

Tapi lain pulak berlaku kat ana…tok kadi yang sepatutnya menikahkan ana aritu boleh datang lambat…kalau 20 ke 30 minit takpe lagi….tapi ini dekat 2 jam baru nampak muka….

Yang membuatkan ana kerabat keluarga ana dan zaujah serta keluarga ialah….tok kadi nie lambat sebab nikahkan orang lain yang baru sahaja semalam (27 dec 13) hantar borang nikah…walhal kami yang booking dulu 2 minggu awal….

Yang lagi tak patutnya bagitau pihak zaujah yang beliau lambat lagi 10 minit je sebelum majlis akad nikah kami dijalankan…kalau tua takpe lah nie tok kadi muda lagi…tak patut…

Pape pun yang bestnya daripada ana berdebar tahap gaban terus hilang gabra sebab ana dah geram ngan tok kadi tu…sampai tok kadi sendiri tak berani ngan ana…kikiki…

Pape pun Alhamdulillah segalanya telah selesai…semua yang belum bernikah leh amik tips ana…tenung je tok kadi tu dalam2 supaya dia tak berani tanya soalan pelik2…kikiki

331 total views, 2 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.