PENGAWAL VERSUS BLOGGER

Walaupun ana nie bekas graduan di sebuah ipt terkemuka di Malaysia..namun itu semua bukanlah menjadi lesen untuk ana berkerjaya besar…jujur ana katakan ana berkerja sebagai pengawal di sebuah ipta…

Memang ada sedikit kecemburuan apabila melihat sahabat ana yang lain berjaya…oklah macam dah lari je tajuk asal cerita nie…hehe

Oklah pengawal dan juga blogger adalah dua benda yang berbeza…namun dua kerjaya nie hanya orang2 yang tertentu sahaja yang mampu menanganinya…

Seorang blogger belum tentu mampu melakukan tugas seorang pengawal walaupun pada dasarnya kerja pengawal nampak mudah…tapi..tapi…tanggungjawab yang besar terpaksa dipikul..ini kerana jika ada kes berat..pengawal lah orang pertama yang akan disyaki…

Blogger adalah sesuatu yang ramai orang boleh lakukan,terutama bab2 mengupdate blog tapi tak ramai yang mampu untuk menarik orang membacanya…

Jadi bagi ana walaupun dua kerjaya ini nampak mudah namun ianya sebenarnya tidaklah mudah seperti yang difikirkan…ingatlah mata kita sentiasa menipu kita

797 total views, 3 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

6 thoughts on “PENGAWAL VERSUS BLOGGER

  • 17/11/2013 at 6:45 PM
    Permalink

    Salam.. hehehe, walaupun kerja sebagai pengawaL,namun kerja ko bukanLah semua org yg boleh buat..hehehe, kerja yg banyak jasa tu.. lagi pun Tiada satu kerja di dunia yg senang, sedangkan org tiada kerja pun susah,apa lagi yg bkerja kan?? hehehe.. ( singgah ) hhehe

    Reply
  • 17/11/2013 at 11:21 PM
    Permalink

    assalam..singgah melawat pengawal..janji halal sahabat 🙂 done follow.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.