CIRI2 PENYOKONG BOLA SEPAK PART II

CIRI2 PENYOKONG BOLA SEPAK PART II

Sebelum nie ana ada postkan pasal ciri2 penyokong bola sepak…kali ini ana akan sambung ciri peminat bola sepak yang lain pula…kira nie sambunganya lah…yang tak sempat baca part I leh baca di sini

Yang pertama, ada segelintir penyokong just menyokong pemain bola sepak sahaja bukan menyokong pasukan bola sepak…jadi bila pemain tu main untuk pasukan lain pun dia pasti akan menyokong pemain tersebut juga…

Kedua, menonton bola sepak untuk berjudi..yang nie kat negara luar banyak lah…dalam Malaysia rasanya tak ada ciri penyokong camnie…jangan jadi macam nie..haram tau…

Ketiga, mengutuk pemain yang kurang beraksi dengan baik..kira dia nie just nak tengok pemain beraksi dengan teruk untuk dijadikan bahan ejekan walhal dia tu adalah seorang kaki bangku…

Keempat, mengumpul koleksi jersi bola sepak sahaja walhal stadium dan pemain bola sepak sesuatu pasukan langsung tak dikenali…just hobi kumpulkan jersi bola je jenis nie….

411 total views, 2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This