JANJI DAPAT…

JANJI DAPAT…

Assalammualaikum semua….alhamdulillah gaji dah masuk,rasanya boleh lah shopping untuk raya nanti…hehehe

Tapi macam rasa dah tak nak raya pun ada…hehehe…tapi yang ana tak sabar nak tunggu adalah sumbangan raya RM500 yang pm kesayangan malaysia tu umumkan…

Alhamdulillah lah,janji dapatkan daripada tak ada kan…rezeki raya katakan…dapatlah kurangkan beban buat orang bujang macam ana nie nak sambut raya kan….

437 total views, 2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This