AKU,SI DIA DAN BLOG

Assalammualaikum semua….ada blogger yang pasangan dia blogger,ada blogger yang pasanganya bukan blogger tapi minat baca blog….dan ada pasangan yang tak minat baca blog apatah lagi sebagai seorang blogger….

Yang mana satu pasangan anda???tapi ana yakin walaupun mana satu pasangan anda dia tetap akan menyokong blog anda dan apa yang anda buatkan…..

Mana satu agaknya anda pilih….blog ke sidia??? Kalau cakap takda masa tuk buat dua2 sekali…tipulah kalau cakap tiada masa…5 minit pun dah boleh update….maka sebenarnya tak adalah sampai takda masa bersama sidia kan???

Buang masa je update blog…bukan ada faedah,bersama sidia lagi bagus….ada tak pasangan anda yang macam tu…rasanya takdakan kalau tak bersarang je lah blog kawan2 kan….

Sebenarnya bagi seorang blogger…dua2 nie amat penting bagi dia dan yang paling penting sekali pasangan dia sentiasa menjadi tulang belakang kepada dia kan??? Al maklumlah…perempuan kan pemberi semangat kepada lelaki kan????

367 total views, 2 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.