1 JAM LAGI….

1 JAM LAGI….

Ayoyo banyak penat hari ini….rasa nak patah tulang dah ana nie….sedangkan korang semua kat umah ana lak masih berkerja lagi….inilah nasib badan…

Lagi 1 jam ana nak balik rumah…dapat lah rest jap kan…lagipun tido pun dapat sekejap je lah sebab besok pukul 5.30 pagi dah nak kena bangun pergi keja lagi…

Penat..penat…penat tapi apa nak buat kan…dah keje jadi layan je lah…duit nak keje malas mana boleh kan….dah berpinar je ana rasa mata ana nie….nak update pun dah tak nampak pape pun lagi……

527 total views, 3 views today

2 Replies to “1 JAM LAGI….”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This