SYOK SENDIRI JE KE BANG??’

Hai update2 blog xda orang nak baca lak….cam malas pun ada dah nak mengupdate nie…hehehe..tentu ada yang rasa macam tu kan masa mula2 berblog nie kan betul x???

Macam ana memang ana syok sendiri je kalau mengupdate blog nie sebab nie adalah buah fikiran ana sendiri…nak baca silakan lah tak nak baca pun silakan lah…

Tapi mulut kata lain hati kata lain,sebenarnya kita berblog nie tentulah nak orang datang baca hasil karya tulisan kita kan…siapa yang berblog,pastu tak nak orang bacakan…

Kalau nak orang datang,buatlah entry yang mampu menarik minat mereka datang je selalu..takkan nak biarkan dieorang datang sekali pastu tak nak datang2 lagikan…

Syok sendiri je lah lagi ana macam nie…hehehehe…chow cincau dulu…

304 total views, 4 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.