HEBAT SANGAT KE KPOP

HEBAT SANGAT KE KPOP

Assalammualaikum semua….ana berasa hairan,pelik pun ada…apa yang hebat sangat dengan kpop nie ea???

Kalau ada yang tak tahu malam nie akan diadakan konsert g dragon iaitu salah sorang ahli kumpulan big bang…mana tak hairan dah lah malaysia tengah ditimpa bala jerebu boleh lak lagi nak tambah bala..  Sedarlah…

Pastu yang ana pelik bin ajaib dah lah buat dekat stadium bukit jalil…macam tak ada tempat lain je yang nak buat…tak rosak ke padang tu???final piala fa dah nak dekat….jangan tukar padang dah….

Dan yang sekarang umum tau saudara seislam kita ditindas oleh syiah ataupun pemimpin mereka basyar assad….tapi bila kpop masuk masing2 hanyut dengan kpop nie….seolah2 isu syria nanti2 lah….

Nak minat kpop boleh tapi jagalah batasan bagi yang islam…kita tak tahu bila ajal kita akan tiba…mana tau tengah tengok konsert kpop ajal kita pun tiba…renungkan…

410 total views, 2 views today


Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This