TERBAIK PUNYA | KAMERA

TERBAIK PUNYA | KAMERA

Assalammualaikum semua..rasanya dah lama ana tak letak gambar-gambar yang bez kat blog ana nie kan???hehehe, yeke???mana-manalah kan janji you all semua tetap sudi datang temankan blog ana yang operasi hari isnin hingga jumaat jam 9 pagi hingga 5 petang nie kan??? macam kerja lah pulak???

oklah tak nak merepek panjang-panjang lah, sekarang ana nak tunjukkan kamera yang terbaik punyalah kat dunia nie…agak-agaknyalah korang dah pernah tengok ke belum kamera yang ana nak tunjukkan ea??? pape pun korang layan jelah ea???

Ini kamera bukan pistol tapi bolehlah usik member ngan kamera nie kan???
 Kamera daripada lego agaknya???hehehe

Kamera lain dari yang lain..hehehe
Ini bagi peminat hello kitty, daripada Fuji film…
Sumber Gambar : Pak Cik Google belakang rumah….

736 total views, 2 views today

3 Replies to “TERBAIK PUNYA | KAMERA”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This