KHAS KEPADA PENGEMAR LEGGING

Assalammualaikum semua…sekarang ini pemakaian legging semakin menjadi di kalangan saudara seislam kita khasnya..seolah-olah menjadi fesyen mereka masa ini…Sedangkan ada yang pakai tudung tapi tanpa segan silu masih juga memakai lengging..seolah-olah mengajak perogol untuk meragut maruah mereka…

Kepada yang gemar sangat pakai lengging tu cubalah tengok video nie, anak hitler pun marah tau, bukan ana sorang je yang marah…

628 total views, 4 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

3 thoughts on “KHAS KEPADA PENGEMAR LEGGING

  • 18/04/2011 at 2:01 PM
    Permalink

    wkumsalam..hohoho…nasib baik lah saya bukan pemakai lengging nie..klu tak dah kene marah dgn suami… >__<

    Reply
  • 18/04/2011 at 2:18 PM
    Permalink

    kite pakai buat tido jer..

    sgt lah x sesuai klo bertudung, pastu pakai legging putih, baju singkat…hoho xde maknenyer..

    Reply
  • 18/04/2011 at 2:22 PM
    Permalink

    yup betul tu…kalau nak pakai time dalam bilik atau bersama suami takpe lah..itu dibolehkan

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.