Kenapa nak curang lagi..???

Kenapa nak curang lagi..???

Assalammualaikum semua..geram..geram..geram rasanya ana hari nie, hurm hati rasa tak tenang keluh resah semua perasaan mula bermain di benak hati sanubariku ini…kenapa ana tak rasa macam nie kan?? kenapa???kenapa???

Hurm berbalik kepada tajuk kat atas sana tukan??? kadang-kadang ana tengok bukan main pasangan kekasih nie bila berjumpa,macam-macam skill diaorang leh buat, mengalahkan suami isteri yang memang dah lama bersama…

tapi bukan itulah isu sebenar-benarnya,tapi yang menjadi isu adalah walaupun dah ada pasangan masing-masing, mereka tetap juga akan ada sikap curang dalam hati, kenapa ea??? tapi bukan semua lah macam tukan…tapi kat sini persoalanya yang masih akan curang walaupun dah ada kekasih…

Tak pasal-pasal nanti ada yang bertumbuk,ada yang sampai berbunuhan kerana berlakunya sifat curang ini, nanti sapa yang susahkan??? korang yang curang-curang nielah, sebab nanti laki tu masuk penjara sebab berebut awek, pempuan tu lah tinggal sorang2..jadi kepada semua yang ada kekasih tu,janganlah curang2 ea???kalau boleh jangan lama-lama bercinta,nanti lagi banyak dugaan melanda…

428 total views, 2 views today

One Reply to “Kenapa nak curang lagi..???”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This