Diriku yang masih muda..

Diriku yang masih muda..

Assalammualaikum semua..terasa penat lagi menyelubungi diri ini…terasa lenguh-lenguh badan ini nak buat kerja pun ana tak mampu, nasib baiklah bos takde kat ofis nie,jadi memang dapat lepaklah disamping mengupdate my mr. blog ana nie kan???

Tadi semasa ana nak tunggu sahabat ana untuk pergi tempat kerja tadi, adalah seorang hamba Allah nie tegur ana, adik nak pergi sekolah ke???aiks orang yang dah berusia 21 tahun ini di panggil budak sekolah lagi..sumpah tak banggalah kan???

Tapi bila ana sebut je nak pergi kerja, tercenggang gila muka hamba Allah nie yang mana terkejut beruk ana nie dah 21 tahun dan sudah kerja (praktikal)..hehehe, hurm memang muka nie bangga jelah sebab orang semua cakap yang ana nie mudakan???

Pape pun ana harap orang terus panggil ana budak2 lagi sebab ana nie bukanlah insan yang dah nampak matang  tetapi ana adalah insan yang masih mempunyai sikap kebudak-budakan..

681 total views, 2 views today

3 Replies to “Diriku yang masih muda..”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This