NAK DIET…

Assalammualaikum semua…kenyang gila ana petang nie,bukan apa baru pas makan makanan faveret ana iaitu kambing masak kari di kedai “pak Munawir “. orang kat sini yang gelarkan..hehehhe,sebenarnya tadi ana masuk pergi makan agak lambat sebab ada briefing sampai kul 1.45 petang…memang tension lah…

Itulah sebabnya ana kekeyangan melampau nie sebab ana telah mengikut nafsu dengan mengambil lauk dan nasi yang terlampau banyak…hehehe,dahlah ana sebenarnya dalam usaha menguruskan badan tapi rengok-tengok ana makan lagi banyak…huwaaa,sia-sia usaha ana macam nie..

Sebenarnya ana nak kurus selepas tengok the biggest losser semalam,sumpah ana tak jeles lah tengok diaorang semua lagi kecik daripada anakan padahal sebelum ini diaorang lagi besar daripada ana…geram-geram-geram…jadi ana pun pasanglah niat nak diet macam diaorang tetapi kerana godaan yang melampau tadi memang tak tahulah berjaya ke tak nanti….

Pape pun ana tetap akan makan sebab rugi tak makan kan???diet juga tapi biarlah diet yang sihat daripada diet yang banyak penyakitkan???sia-sia je nanti…pape pun pasanglah niat yang betul sebab yang paling penting kita bahagia dan bersyukur dengan diri kita sekarang ini…oklah chow cincau dulu…

472 total views, 2 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

2 thoughts on “NAK DIET…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.