NAk Dengki Lagi…..

NAk Dengki Lagi…..

Assalammualaikum semua……hari baru semangat barulah kan??? Tapi ana hari nie agak geram dengan seorang hamba Allah nie, bukan sapa pun tapi adik kepada ibu ana lah….kira pak usu analah…ana bukan apa,selalu jumpa cakap ana tak ada lessen lagi,semua harap ayah ana je nak hantar pergi mana-mana…

Ana sanjung cara dia cakap tu..memang betul..tapi salah ke ana bantu mak bapa ana dulu daripada ana tumpu untuk ambil lessen??? Dia cakap ana tak pandai berjimat…dia pernah tengok ke duit ana kat bank???tak pernah pun..tapi pandai-pandai cakap ana bukan-bukan…

Pastu dia boleh cakap bapa ana pandai-pandai suruh ana minta bos ana gaji tinggi time praktikal nie….kepala botak dia…tuih3333….dah benci tahap gaban ana nie..menyirap je darah nie…padahal bapa ana takde pun suruh ana minta pape pun janji ana dapat praktikal…kalau nak cakap lain kali berpada-pada…nanti time ko mati jangan harap ana nak jenguk sampai dia minta maaf pada keluarga ana..

Sebenarnya ana dah lama bersabar dengan diaorang tapi ana still ok,tapi kesabaran manusia ada hadnya kan???sekarang tengok macam mana ana marah..hehehe…kita semua manusia,kalau kita nak orang suke bukan senang,tapi nak orang benci kita,tutup mata sebelah pun senangkan???oklah ana nak sambung kerja dulu..chow cincau dulu….

493 total views, 4 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This