Kita Blogger Yang Mana Satu????

Kita Blogger Yang Mana Satu????

Assalammualaikum semua…apa khabar pagi rabu nie…semangat semua jangan malas-malas tau…hehehe,hurm sekarang nie semakin lama semakin ramai blogger kat malaysia nie kan???macam censawan tumbuh selepas hujan..tetapi kebanyakanya wanita lah kan???yang laki pun ada juga cuma tak seramai blogger wanita lah kan???

Namun bukan itulah persoalanya.tetapi ana nak tanya diri ana dan anda semua,blogger yang mana satu kah kita boleh golongkan diri kita antara semua blogger yang ada pada masa kini…

semakin ramai blogger yang hebat naik namun tentu jua ada yang dengkikan???kadang-kadang kalau tak dalam en3 pun depan-depan pun mereka berani mencela dan menjatuhkan semangat blogger di luar sanakan??? sebenarnya tak salah pun nak bagi teguran tapi ada caranya,bukan terus membantai membabi butakan???

Namun ada juga blogger kini yang hanya memikirkan trafik dan duit sahaja untuk berblog ini…adakah insan seperti ini???memang tak dinafikan bahawa memang duit penting dalam kehidupan kita namun pernah tak kita fikir bahawa duit kita mudah habis….

Namun ada juga blogger yang paling suka membantu blogger yang baru seperti abang Ben sendiri sehingga blogger yang baru ini gah naik dan cepat popular berbanding blogger yang dahulu yang terpaksa bersusah payah untuk popularkan blog mereka…Ana memang suka cara ini tetapi kadang-kadang blogger baru ini tidak merasakan kesusahan tapi sebaliknya mengambil jalan mudah untuk popular….

Sebenarnya banyak lagi nak cakap…tapi jap lagi bos masuk habis ana..hehehe,ana bukan nak cakap nie kat siapa-siapa tapi ana nak muhasabah diri ana yang sebenarnya ana nie berada di tangkuk yang mana..adakah ana nie boleh menyumbang dalam dunia blog ini atau sekadar menumbang sahaja…kalau nak orang respek kita,kita respek dahulu diri kita dan orang lain….jakzakallah khairan…chow cincau…

911 total views, 2 views today

4 Replies to “Kita Blogger Yang Mana Satu????”

  1. niesz dulu pun mcm tu, rasa mcm susah nk kenalkan blog niesz, 2 tahun lps la..nk dpt follower pun susah, tp skrg ni mcm senang pulak..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This