Azam Turunkan 18KG….

Assalammualaikum semua…terkejut tak ngan tajuk en3 ana tu??? apa tak??? yelah kat gambar ana tu muka kurus je kan???kenapalah nak diet-diet lagikan??? tak cukup kuruskah dirimu wahai Zarin??? tapi hakikatnya itulah diri ana 2 tahul lalu ketika berat ana 65 KG tapi sekarang 78KG…huhuhu

Dan disebabkan itulah ana nak diet agar tak adalah ana rendah diri lagi untuk tangkap gambar…hehehe,sebenarnya ana nie dah agak lama jugak lah tak amik gambar,kalau ambil je mesti ramai-ramai sebab kira dah wajib bagi ana tu..hehehe,gila gambar katakan???

Tapi tulah setiap kali ana nak bersenam je,pasti akan ada gangguan..tak kiralah ganguan nafsu makan ka,nafsu tido ka ataupun sikap “m” dalam diri yang begitu menebl untuk bersenam..hari makin hari,makin ke depan perut ana nie,jadi nak tak nak ana kenalah kuruskan cikit badankan???

hurm oklah kena ada semangat bukan banyak pun nak turun 18 KG je pun..sedangkan the biggest losser boleh takkan ana tak bolehkan???gampate yo…nantikan kemunculan ana dunia yang bakal berwajah baru..hehehe..terlampau-lampau dah jadinya…dahlah malas nak merapu lagi,chow cincau dulu…..

620 total views, 4 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

2 thoughts on “Azam Turunkan 18KG….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.