Mengapa Dengan Korang Nie????

Mengapa Dengan Korang Nie????

Assalammualaikum semua…ana tengah geram, geram, geram sangat2 nie ngan soramg budak nie…ana pun tak tahulah napelah dia nie sanggup buat Gf ana macam nie…ana geram betullah, depan dia punyalah baik pijak semut pun tak mati tapi bila kat belakang bukan main menunjuk sikap sebenar dia…..

Ana bukanlah nak burukkan sapa-sapa kat sini, tapi you all kenalah ingat , kita bukan selalu berada kat atas dan kita bukan selalu berada kat bawah…hari ini hari ana,esok lusa hari korang pulak yang banyak mengutuk ana dan bakal isteri ana….

Kalau you all tak puas hati sangat ngan ana bagitahulah,jangan cuma diamkan diri je,pastu jumpa ana buat muka pertoya je….ingatlah Allah dah bagi muka encem dan cantik kat kita tapi kita pulak yang telah merosakkanya demi membuat muka dengan orang yang kita benci…

Ingatlah orang yang memutuskan silaturahim lebih dari 3 hari,takkan bau syurga tau…nak sangat ke tak bau syurga, suka sangat dengan azab neraka tu…kalau suka teruslah ngan sikap korang tu ea??? Pape pun ana nak mintak maaf kalau ana ada terguris hati korang-korang yang benci ana tu…semoga sentiasa berada di bawah rahmat Allah…Jakzakallah khairan….

609 total views, 5 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This