Terbaik punya…

Terbaik punya…

Assalammualaikum semua…selamat pagi…dalam diam-diam tanpa kita sedar dah bermulalah sesi persekolahan bagi tahun 2011…rasa baru semalam je tahun 2010 datang bertamu..hehehe, tapi hari ini rasa macam malas je rasanya nak bangun tidur..hehehe, bukan apa mungkin dah di manjakan dengan cuti 3 hari kot..hahaha..

Hurm apa yang terbaik ea yang ana nak tunjukkan kat antum semua hari ini…hehehe, malaslah nak tulis panjang-panjang antum layan jelah gambar di bawah ini…..kita rollll…

Ini bukan sebarangan baju tapi ini baju adalah beg laptop..hehehe
Inilah beg pakaian masa kini…nampak kecil tapi sebenarnya….
Ini bukan baju kalis peluru tau tapi adalah beg laptop…
Kalau keybord PC korang hilang mungkin salah beg ini kot???hahaha
Amacam guys???terbaik punya tak beg-beg ini…pape pun enjoy..Salam ukhuwah..chow dulu

533 total views, 2 views today

One Reply to “Terbaik punya…”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This