Terbaik daeri ladang….

Assa;ammualaikum semua…Sapa suka makan kat sini???angkat tangan…hehehe, nanti ana belanja anda semua makan tapi kat dalam ini entri lah…hehehe, nak ke tak nak??? kalau tak nak tak apa lah, tak nak paksa…. Hurm tiba-tiba lak pagi ini anacakap pasal makanan…kenapalah kan2??? Bukan apa ada beberapa makanan yang boleh di kategorikan sebagai unik, so apa lagi nak tengok tak??? Apa tak nak tengok…kalau tak nak pun sudi2lah tengok jap ea???hehehe

Comel tak semua makanan ini…….yummm
Ayam pun taw pakai tie…hehehe
Seksinya makanan ini kan???
Siapa berani makan aq???hahaha
Kerja2 mengerudi masih dijalankan…harap maaf..
So, amacam dah kenyang tak nie atau nak belanja lain lak??? hurm ok lah ana chow dulu..salam

511 total views, 3 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.