Bas vs Perhentian Bas

Bas vs Perhentian Bas

Assalammualaikum semua…you all tentu selalu naik bas kalau nak gerak mana-manakan??? jadi sebelum naik bas tentu you all akan duduk di perhentian bas kan tuk tunggu bas…. tapi pernah tak you all duduk kat perhentian bas yang agak unik dan juga menaiki bas yang boleh dikira sebagai kreatif….kalau tak caya ada semua tu…jom tengok gambar…hehehe

Bas angkat bas..hehehe
mana bumbung rumah ana…hahaha
kalau ada bola abis semua kat dalam perhentian bas nie kena rembat..hehehe
Macam strawberi…geramnya..hehehe
cantikkan pondok bas ini….hehehe
so,jangan ingat bas je nak menang dengan keunikan,perhentian bas pun ahu juga tau…hahaha

1,132 total views, 2 views today

4 Replies to “Bas vs Perhentian Bas”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This