111 follower…

111 follower…

Wow….tak sangka betul dapat tengok angka 111 dalam bulan januari 2011 nie…hehehe
follower ke 111 adalah saudari Farah Rahim…..tahniah ana ucapkan….
tapi tulah, ana tak dapat pun nak bagi pape kat saudari nie…
sebab ana tak pandai wat banner sebagai hadiah…huwaaaaaaa……
tapi korang semua sudi2 lah datang ke blog beliau…bez2 ngak cerita yang dia wat tahu…
ana pun dah follow dia..hehehe
pape pun thankz sangat2 ea Farah Rahim…..
Assalammualaikum….

922 total views, 2 views today

4 Replies to “111 follower…”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This