LELAKI PUN NAK…………

Assalamualaikum semua…hrm semua sihat ke hari ini…pape pun ana doakan anda semua sihat sejahtera..hrm ari nie ana nak tulis tentang ktm..hrm semua tentu dah taw kan pasal KTM nie atau nama panjangnya Keretapi tanah Melayu…hehehe,semua kat sini tentu pernah menaiki KTM nie kan? tipulah kalau tak pernah naik.

Apa yang menjadi persoalan ana tentang KTM nie,mengapakah yang hanya ada sekarang adalah koc khas wanita tapi lelaki punya tak ada…Adakah patut??? Seharusnya mereka sepatutnya wat lah juga koc tuk lelaki sebab bukan perempuan je yang akan jadi mangsa seksual ini,laki pun boleh kena taw…hehehe

Ana menabik bahawa jika KTM nie dapat menyediakan juga kic tuk lelaki agar selesa lah jugak tuk kaum adam ini tak menyempit ngan kaum hawa nie,sedangkan hawa nie diberi satu koc khas tuk mereka,tapi takkan laki tak dapat kot….hehehe,renung2kan ea??? pape pun jagalah iman dan amal kita…Jakzakallah khairan

587 total views, 3 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

One thought on “LELAKI PUN NAK…………

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.