GERAMYA AKU…………………

Assalammualaikum semua..ari nie ana nak citekan kegeraman ana kepada seseorang insan nie. dah lah die guna barang ana tadi, pastu bile dah rosak boleh tak nak ngaku,dahlah cakap belit2…tension gila ana dibuatnya sebab sikap die tu….huhuhuhu, Ana bukan nak benci die pun tapi ana jenis tak kisah jika die ngaku yang die rosakkan barang ana tu, bukan ana nak marah tapi biarlah jujur dengan apa yang kita wat dan bertangungjawab bukan mengelak sesuka atie begitu je….sedangkan islam dah mengajar walau apapun yang kita wat,kita kena jujur bukan wat macam tu…. geram sangat2…ade nampak marah tak???hehehe…hrm bagi ana barang ana tu cuma pnjaman daripada Allah, jadi ana tak kisah sangat,tapi janganlah kita menipu dan tak bertangungjawab ngan apa yang kita wat nie…INGAT…..kita ade Allah yang menyaksikan segalanya…chow cincau dulu….

403 total views, 2 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.