fesyen rambut korea

Pada alam globalisasi ini terdapat pelbagai-bagai fesyen yang boleh di perhatikan pada saentero dunia.
Dahulu kita sering melihat manusia belumba-lumba mencari fesyen pakaian terbaru,namun sekarang
kita dapat menyaksikan pelbagai ragam manusia mengenai fesyen rambut.hehehe

Antara gaya rambut yang aku gemari adalah fesyen rambut dari korea sebab aku tengok smart gile seh…
aku taw ramai kat sini pun minat gaya fesyen macam tu sebab ramai gila penduduk bumi ini terutama
di bumi bertuah Malaysia nie minat gila ngan artis dari korea so,tak mustahil akan meniru stail artis mereka…
betul tak????

So,kat bawah nie aku sediakan beberapa jenis fesyen rambut yang menjadi idaman remaja
terutama akulah….hehehe…aku yakin korang pun dah pernah lihat fesyen ini sebab kebanyakan artis k-pop pun gemar wat rambut macam nie..hehehe

Antara rambutnya :

ini adalah Lee Jae Jin pemain bass kump. ft island..gempak seh rambut die…

Ini aq yakin ramai kenal,hero no 1 korea..hehehe

tapi yang pasti ini bukan artis…hehehe

begitu juga dengan yang ini tapi ini antar fesyen kegemaran aq..hehehe

sebenarnya banyak lagi fesyen rambut,tapi inilah yang paling paling paling terbaik
hheheheehehehe

576 total views, 3 views today

anazarin

Seorang yang humble..masih newbie dalam arena blog...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.