AHAD DATANG LAGI

AHAD DATANG LAGI

Hari Ahad datang lagi menemani keheningan hari yang penuh kebosanan di dalam hati pelajar ipt sepertiku ini
yang banyak di habiskan dengan tido je.hehehehe…Narmun ku pasti,hari-hari begini ngaklah ramai kaple pergi
dating tak kiralah kat mid ke?Times ke?janji dapat natap muka bf and gf dieorang puas-puas…

Kalau aku memang hari macam nie tido jelah,pas dhuha tido sampai lah zuhur,boleh dikatakan itulah
rutin harian aku sejak berada di semester 1 hinggalah dah nak abis pun..hehehe
aku nie bukanlah rajin mana pun nak belajar tapi sekadar wat nota tu memang feveret akulah…

Namun hari ahad nie sebenarnya hari pertama dalam sistem hari sebab tulah namanya AHAD, yang membawa
maksud pertama.. Tapi memang dalam mind orang tak kira lah melayu ke, cina ke, india ke, hari ahad nie macam hari ujung sekali untuk seminggu.hehehe

Apapun kita kena pandai mengisi hari ahad nie dengan aktiviti berguna agar takde lah kita menjadikan
hari ahad ini sebagai medan membuat kerja-kerja tidak berfaedah, kecianlah kat hari ahad seperti mana
kamu keciankan hari-hari lain…chow cincau dulu…

522 total views, 2 views today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

Pin It on Pinterest

Share This